tirsdag 30. desember 2008

Refleksjoner


Refleksjoner etter en ”bloggende” høst

Så er bloggingen for første halvdel av skoleåret i A2 over. Det har vært litt slitsomt, men utrolig lærerikt og spennende å skrive om tema som interesserer meg i pedagogikkfaget. Grunnen til at det ble slitsomt var nok at jeg mistet det første innlegget mitt, pluss uker med bihulebetennelse, samt at GLSM´en var omfattende. Utover det er jeg enig med Birgit i at fem innlegg ikke er mye, men jeg tror nok også at de fleste av oss la listen høyt, og ville fordype oss mer enn det som var meningen. Dette til sammen har gjort at de andre fagene ikke er blitt nok prioritert, og jeg har ikke vært à jour med pensum til pedagogikktimene. Samtidig skulle jeg også ha ønsket å fordype meg enda mer i de temaene jeg har skrevet om, der ble innspurten dessverre for liten. Undervisningen i pedagogikk har vært som i fjor veldig inspirerende og lærerike, og turen til Statped Vest var prikken over i´en. Pensumlitteraturen i faget føles litt uoverkommelig, men håper på litt repetisjon og tid nok til eksamen til våren. Vil med dette takke Birgit og medstudenter for et flott høstsemester, og ser fram til å møtes igjen i det nye året.

Ingen kommentarer: